ღ✿دنیای کوچک من✿ღ

ღ✿دنیای کوچک من✿ღ


آدم برفی

تو رو ساختم با اون برفی, آدم برفی

تو اون شب اومدی دنیا,آدم برفی


شبی که عمرش از هرشب دراز تر بود

به اون شب ما میگیم یلدا,آدم برفی


یه جورایی من و تو عین هم هستیم

تو ام تنها,منم تنها, آدم برفی


من عاشق بودم و خواستم پناهم شی

تو ام عاشق بودیاما,آدم برفی


همه انگارپی اونن که کم دارن

تو بودی عاشق گرما,آدم برفی


تو گفتی که براش میمیری ومردی

آره مردی همون فردا,آدم برفی


تو آفتاب و میخواستی تا در آمد اون

واسش مردی,چقد زیبا,آدم برفی


نمی ساختم تو رو ای کاش واسه بازی

تو یه پروانه ای حالا , آدم برفی


من با اجازت مینویسم که

تو رو حت رفته به دریا, آدم برفی


تو روحت هر سحر خورشیدو میبینه و

میبینیش , آدم برفی


ببخشید تو رو واسه بازی ساختم

قرار ما شب یلدا,آدم برفی


شعر از:(مریم حیدر زاده با اندکی تغییر)

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: ><>✿آیدا✿ ׀ تاریخ: پنج شنبه 24 آذر 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , doniai.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com